Jag har börjat spela: Tearaway~

Den största skillnaden mellan Little Big Planet och Tearaway (för mig) var att det sistnämnda fångade mig betydligt mer än det förstnämnda. Även på ett oväntat sätt:
 
Haha! Som spelare är man "ansiktet i solen" och måste guida budbäraren Atoi genom denna fantastiska pappersvärld. Och på tal om Atoi - här har ni min:
 
Rosetten är ju ett måste. Jag är rosettberoende. Nästan. Man kan dekorera sin Atoi nästan precis hur man vill. Man kan ju till och med göra sina egna dekorationer genom att rita på färgglada papper. Och dekorera en gris.
 
Så vacker.
 
Tearaway är ett så himla lättsamt spel. Och så mysigt att spela. Min PS Vita är min mest åsidosatta konsol någonsin. Köpte den 2012, men den har mest bara legat i sitt fodral. Med undantag för en del (inte mycket) Little Big Planet, väldans mycket Rogue Legacy och nu Tearaway. Det finns helt enkelt inte nog med intressanta spel till denna stackars konsol. Men så finns det ju guldklimpar som Tearaway.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0