Jag har lyckats~

Jag har tidigare bloggat om hur dålig jag blivit på att avsluta spel den senaste tiden. I veckan klarade jag dock ut det mysiga Tearaway till PSVita, och kände direkt att jag verkligen ville spela ett till Professor Layton. Men, som ett tecken på att jag fallit ur denna vana att starta fler spel än jag klarat ut, bestämde jag mig för att göra det avslutande i Gardening Mama 2 Forest Friends först. Spelet har egentligen inget riktigt slut, så jag fick själv ta beslutet om vid vilken punkt jag ansåg att spelet slutade på. Det fick helt enkelt bli när samtliga butiker nått maxlevel och jag fått alla pusselbitar från lotteriet. Sagt och gjort - jag har nu klarat ut Gardening Mama.
 
 
Jag har haft riktigt kul med det, men det känns samtidigt bra att lägga det bakom mig. Jag känner mig nöjd, helt enkelt. Så två avklarade spel på samma vecka? Det firar jag med att börja spela Professor Layton and the Curios Village!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Skönt att du har lyckats avsluta dom båda, jag som varit smått besatt av att just "klara" spel dom senaste tre åren tycker nästan det bästa av allt är att få se eftertexterna... Curios Village brukar jag tänka på som min favorit i serien men alla är ju så lika att allt flyter ihop efter ett tag, hehe.

Svar: Det känns minst sagt som ett stort steg i målet att ta mig igenom min back-log, haha! Det blir ju lätt så när uppföljarna är en förlängning av originalet. Men roliga är de =)
Mlie-Redfield

2015-06-20 @ 22:09:07
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0