Mer pepp på Super Mario Maker efter E3~

Super Mario Maker - spelet där Nintendo gett upp på att skapa ett nytt Mario-spel och istället lämnar över det till spelarna. Tills en ser den här videon från Nintendo Treehouse under E3.
 
 
Numera känner jag snarare att det blir lite I Wanna Be The Guy-aktigt - banorna kan komma att bli så otroligt svåra att klara för att det finns så mycket valmöjligheter. Och det ser minst sagt ut som ett roligt spel. Är Mario-spelen för lätta för dig? Skapa ditt eget!
 
Vad tycker du om Super Mario Maker?
 

Kommentarer
Postat av: Jerry Olsson

Ända sedan jag var ung så har jag alltid önskat ett spel där man kan skapa egna Super Mario Bros-banor.
Jag är otroligt peppad för Super Mario Maker, och det är fascinerande att man kan göra så mycket. Jag tycker att det är bra att man måste klara av ens egna banor innan man publicerar dom.

Svar: Men verkligen! Då blir ju banorna ändå möjliga.
Mlie-Redfield

2015-06-21 @ 22:47:58

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0