Och där gick en vecka~

Hoppsan! Jag tog visst en veckas bloggpaus. Det har bara varit så otroligt mycket jobb den senaste tiden, så jag har haft svårt att fokusera på annat. Att jag sedan slutat sent i stort sett hela veckan har ju gjort att jag inte orkat med så mycket annat. Tyckte att det var dags att uppdatera er om situationen, helt enkelt. Jag har mycket i tankarna, och den senaste tiden har det bara tagit mer av mig än tidigare. Jag har bara inte riktigt orkat med allting. Det här året kommer bli ett jobbigt år. Det förstod jag redan efter alla hemskheter som hände i början av året. Det kommer ta tid för mig att ta mig igenom det, och ibland hamnar jag i en svacka. Som nu. Ska jag vara helt ärlig mår jag inte bra alls just nu, men jag gör mitt bästa för att må bättre. Jag tog årets första cykeltur idag, till exempel. För att rensa tankarna och bara trampa på. Framåt. Tack till er som klickar in på min blogg dagligen, även om det inte blivit så många inlägg den senaste tiden. Men jag hoppas att ni förstår.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Sänder dig en massa styrkekramar. Livet är tufft ibland och man kommer i dåliga perioder. Men man reser sig och blir stark av dem perioderna. Utan det dåliga hade man inte kunnat njuta av det bra. Jag hoppas innerligt att det inte är något allvarligt. Jag tänker på dig. Glöm inte att stanna upp och ta hand om dig själv. Du och din hälsa är det viktigaste. Kramar ❤

Svar: Tack så mycket, Sarah <3 Kram.
Mlie-Redfield

2015-06-28 @ 22:39:54
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Tycker det är modigt av dig att berätta hur du känner. Det är väldigt lätt att man håller saker inom sig när det är svårt. Jag hoppas allt blir bättre snart. kramar

Svar: Jag har hållt det inne så länge, men nu när det blev tyst på bloggen kände jag att det var dags att prata om det. Lite grann åtminstone. Tack <3
Mlie-Redfield

2015-06-28 @ 23:24:53
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0