Semester~

Efter 15 år av plugg och flertalet sommarjobb kommer det som jag längtat efter så länge. Semester. Jag har haft mitt jobb i ett helt år nu, och kunde äntligen ta lite ledigt - mitt i sommaren! Men på grund av olika tråkiga anledningar visste jag inte vilka veckor jag skulle ta denna eftetlängtade ledighet. Så jag hade väntat mig en till sommar full av jobb - tills jag såg mitt sommarschema. Den här veckan hade jag endast två arbetspass, så jag tog ut sista-minuten-semester så att även jag får lite ledigt. Och en vecka är ju minst sagt bättre än inget! Det blir förhoppningsvis lite mer semester i höst. 
 
Jag har redan planerat in en hel massa roligheter den här veckan. Förutom att ta en tripp hem till min underbara familj ska jag umgås med fina vänner och njuta av sommaren. 
 
Så här ser jag ut på min första riktiga semesterdag någonsin! Rosa, rosa och ännu mera rosa. Nu är det dags att bege sig ut i det fina vädret.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Härligt att det blev lite semester i sommar! Hoppas att du får det riktigt trevligt och att du får en chans att slappna av. :)

Svar: Tack så mycket! ^^
Mlie-Redfield

2015-06-16 @ 19:03:37

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0