Dags att bunkra inlägg~

Efter ett par hektiska jobbdagar ser jag nu framemot två lediga dagar. Det blev inget blogginlägg imorse, för att jag helt enkelt är så utmattad just nu. Men nu blir det som sagt vila och ledighet - och då ska jag passa på att bunkra upp med en väldans massa blogginlägg! Det är ju så himla kul att blogga. Och det är så kul att så många av er är kvar fast jag hade min långa bloggpaus. Det värmer.
 
Andreas spelar Dota 2 bredvid mig just nu. Jag själv har unnat mig lite choklad (det där med att dra ner på godiset i veckorna går väl sådär) och passar på att kika in här på bloggen med den här uppdateringen. Snart är dags att spela mer Pokémon Omega Ruby. Det är så kul att jag har hittat tillbaka till det igen! Så det är bäst att passa på att spela så länge det håller i sig, haha!
 
Jag har en del teckningar i mitt ritblock som väntar på att scannas och fixas digitalt. Den här teckningen av Peach är den senaste av dem:
 
Det har varit så mycket på gång senaste tiden att det har varit svårt att koncentrera sig på att rita och måla. Men nu, i och med min lilla helg mitt i veckan, kanske det blir dags att göra någonting åt det. Hoppas att ni har haft en bra måndag!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0