En ledig dag i vårsolen~

Åh, vilket härligt väder! Jag tog en liten sovmorgon idag innan hag gjorde mig i ordning för att gå på äventyr på stan. Eftersom jag har bestämt att det är vår på riktigt nu, tog jag på mig skinnjackan. Och tumvantar. Bra kombination, haha!
 
Sminkningen denna vårdag blev en "no makeup"-look. Massa smink, men försöker få det att se "naturligt" ut. En bättre version av mig, helt enkelt! Poserar med min lilla Hunter i bakgrunden. Shoppingen avslutades med en riktigt god sallad till lunch.
 
Blåbär, avokado, päron - så himla gott! Blir en promenad i det fina vädret snart också. Måste ju passa på när solen är framme. Tänk att det äntligen är april imorgon! Som jag har längtat. Bästa månaden.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0