En uppdatering~

Till att börja med vill jag säga hej. Och passa på att säga att jag tänker ha min bloggpaus ett litet tag till. Det har bara hänt så otroligt mycket i mitt liv den senaste tiden att jag har behövt ta ett steg tillbaka. Jag kände bara att jag ville ge er en liten uppdatering, helt enkelt. Vad som har hänt mer specifikt kommer jag inte gå in på. Ge mig bara lite mer tid, så kommer jag snart orka med bloggen igen.
 
Jag har gått och blivit förkyld. Igår var jag på jobbet då jag kände att förkylningen var lite mer under kontroll, men jag är inte helt frisk än. Idag har jag varit ledig, och jag har mest spenderat dagen med att ta det lugnt och se på en hel del videos på YouTube. Och spontanköpt lite smink som jag kanske inte var helt supernöjd med. Men jag får väl ge det några användningar till innan jag kan säga helt säkert.
 
Men, som sagt - min bloggpaus kommer att vara ett tag till. Tack för att ni finns kvar, fina läsare.
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Kul att se dig. Hoppas du mår bättre snart.

Svar: Tack så mycket <3
Mlie-Redfield

2015-03-06 @ 21:47:00
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Miss Nekiya

Kämpa på med liv och förkylning, så ses vi när tiden är rätt. Styrkekramar till dig!

Svar: Tack så mycket =)
Mlie-Redfield

2015-03-06 @ 22:58:58
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0