Ett nytt spel under Earth Hour~

Ni missade väl inte Earth Hour igår? För mig är det en av årets mysigaste stunder. Med tända ljus, lite godis och en 3DS i handen.
 
 
Andreas spelade Monster Hunter, medan jag själv passade på att ladda ner ett gratisspel från Nintendo e-shop - Pokémon Shuffle. Och så kul jag hade med det! Det fick mig att vilja fortsätta på min omgång i Pokémon Omega Ruby. Efter att vi hade kollat på två avsnitt av Supernatural. Jag besegrade en ny gymledare efter att jag virrat runt i säkert en halvtimme innan jag insåg vad det var jag skulle göra. Så kan det gå! Det blir förmodligen fler timmar i både Pokémon Shuffle och Omega Ruby denna gråa söndag.
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Vad mysigt! Har kört jättemycket Pokémon Shuffle! Jag både gillar och inte gillar det. Kommer nog kolla in Pokémon Link Battle sen, så jag får utlopp för lite längre spelsessioner i samma stil.


Svar: Det är ett roligt tidsfördriv, men drygt att det bygger på mikrotransaktioner =/ Ooh, Pokémon Link Battle har jag nog missat helt =0
Mlie-Redfield

2015-03-29 @ 13:37:58
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0