Gå på fjäderjakt~

Min nästa cosplay kommer bli Blind Mag (Chromaggia) från Repo! The Genetic Opera. Jag vet inte när jag kommer att vara klar med den dräkten, eller när jag ens kommer att börja med den. Jag har länge haft tyget till korsetten, men det är ju så himla många beståndsdelar i dräkten - organzasläp, stövlar, nitar, peruk, fjädrar. Och det är just fjädrarna som jag passar på att spana efter så här i påsktider. Jag kommer behöva väldans många, men de jag hittar är dyra i den mängden. Så vi får se hur det blir med det! Det jobbiga med de svarta fjädrarna är att de måste vara så himla långa. Så vi får se hur min fjäderjakt går! Jag vill så gärna göra den här cosplayen.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0