Just nu~

Snart finns den åttonde och sista delen av min spelomgång med Jill i Resident Evil REmaster på YouTube! Har du missat de tidigare delarna? Här kan du se dem alla - direkt via spellistan på Youtube.
 
 
Jag hoppas kunna börja spela som Chris snart också. Det är ju så himla kul att streama! Jag skulle ha varit ledig idag egentligen, men jag fick hoppa in och jobba några timmar imorse. Så kan det gå - jag får åtminstone ut mycket av den här dagen nu. Jag har alldeles snart tvättat klart, sedan ska jag köra en till laddning med disk i diskmaskinen. Hej måndag!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0