Lite petande i stilmallen~

Jag tog mig tid att peta lite i stilmallen på bloggen. Någonting som jag har stört mig på länge är att det har varit ALL CAPS I RUBRIKERNA. Men jag har inte vetat hur jag skulle ändra det. Men nu kände jag att det var dags att fixa det. Och det var inte direkt svårt. Sedan har jag petat på lite mellanrum här och var och ändrat textstorleken i rubrikerna. Det blev så mycket bättre.
 
Före.
 
Efter. Helt galet att jag inte har gjort det här tidigare. Min bloggpaus fortsätter, men det börjar bli svårt att hålla sig borta. Men ett par dagar till. Sen så.
 
Vad tycks om mina ändringar? Bra, dåligt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Nekiya

Subtilt, men bättre :)

Svar: Ingen stor förändring, men något jag velat göra länge =) Kul att du tycker det blev bättre! ^^
Mlie-Redfield

2015-03-18 @ 18:44:48
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se
Postat av: Jerry Olsson

Det är en fin ändring. Härligt att läsa nya inlägg ifrån dig. :)

Svar: Tack så mycket!
Mlie-Redfield

2015-03-18 @ 19:41:29
URL: http://manofsvensatra.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0