Location, location, location~

Igår tog jag och Andreas en promenad med en varsin kopp take-away kaffe. Så vårigt! Tyvärr var ju vädret lite mindre vårigt. Men så kan det vara. Medan vi gick i den fina parken passade jag på att ta lite bilder. Jag har länge planerat en photoshoot för Braixen (min senaste cosplay), och ska försöka komma iväg på det äventyret så fort träden har fått löv. Så idag passade jag på att ta kort på några platser som jag tycker skulle passa sig bra för denna photoshoot. Här har vi några av dem!
 
Jag tror det kommer bli hur bra som helst när gräset blir grönare och löven kommer fram igen. Längtar!
 

Kommentarer
Postat av: Janie

Haha, jag går också runt ute och utser platser för pramtuda photoshoots, sjukt smart :D

Svar: Haha, det är ju det! Då får man en känsla för hur det kommer att se ut när det väl är dags =)
Mlie-Redfield

2015-03-26 @ 21:13:10
URL: http://janie.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0