Mysiga nya muggar~

Det här är ännu ett hej. Och ett bra tillfälle att säga att jag saknar att blogga, och att jag saknar er, mina läsare. Det blir några småinlägg här och var. Jag satt ändå framför datorn, så tänkte att jag kunde passa på att kika in. Ge mig några dagar till, så är jag tillbaka som vanligt igen. Har fortfarande lite jobbigheter att ta mig igenom. Efter det kommer jag verkligen behöva bloggen. Och er. Nu när jag ändå är här tänkte jag visa upp mina nya muggar som jag köpte i helgen. Och tills jag är tillbaka här på bloggen så finns jag på instagram. Och ibland även på twitter. Jag kan passa på att nämna, nu när twitter ändå kom på tal, att jag twittrade om en sak som jag blev väldans glad av i helgen. Ett bevis på att jag är på väg åt rätt håll och faktiskt har gått upp några kilon - jag kommer inte längre i storlek XS. För mig, som har velat gå upp i vikt i stort sett hela livet, är det en riktig milstolpe (jag har "för bra" matsmältning. Så, nu vet ni det också). Men än har jag inte nått mina mål. Fast den här gången var det ju mina nya muggar som det skulle handla om. Så här har vi dem:
 
Den som är närmast i bild ser bara så perfekt ut att dricka té i. Så den kunde jag inte låta bli at köpa. De andra? Samma sak. Jag är något beroende av muggar. Ni skulle se mitt skåp. De här får nästan inte plats. Hoppsan! Vi ses nog snart igen.
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Yay för dig! Jag vill också dricka te i dina muggar...! :)

Svar: Yay för dig med! Det är bara att komma och hälsa på, så kan du välja och vraka ;D
Mlie-Redfield

2015-03-15 @ 18:08:00
Postat av: Sting

Vilka fina muggar! ^^ Hehe, man får aldrig nog av att köpa nya.

Svar: Det finns ju så himla många olika! Gotta catch them all~
Mlie-Redfield

2015-03-15 @ 18:47:01
Postat av: Jerry Olsson

Muggarna är väldigt vackra. :) Och det är alltid lika trevligt att läsa dina texter.

Svar: Tack så mycket! =)
Mlie-Redfield

2015-03-15 @ 20:34:46

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0