Resident Evil Revelations 2~

Så... de som har läst min blogg länge vet nog ganska väl att jag inte gillar Resident Evil Revelations. Nu för bara några dagar sedan släpptes den fysiska utgåvan av Resident Evil Revelations 2.
 
 
Har jag köpt det? Nej. Tänker jag spela det? Ja. Kommer jag köpa det snart? Nej, jag har ingen brådska allas att köpa det här spelet. Visst att man favoritkaraktär Claire Redfield (som inspirerat till mitt "efternamn") är med i spelet, men det räcker inte för att övertyga mig att köpa spelet. Bara för att jag samlar på Resident Evil betyder det inte att jag kommer köpa alla spelen på release. Jag har gjort det förut, och blivit besviken. Revelations, 5, 6... Så nu lugnar jag ner mig, köper det när det är billigare och hoppas att det inte lever upp till mina misstankar om det. Jag vill så gärna att det ska vara ett bra spel, speciellt som att de senaste nytillskotten i serien gjort mig så himla besviken. Man jag vågar inte hoppas. 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Nekiya

Känner igen mig i det där. Jag brukar köpa allt i ninja turtles väg, men det finns undantag för mig också, såsom säsong 6 och 7 av tvserien som kom 2003. Uhuhuhuhu...

Svar: Jag får frågan lite då och då om jag tänker köpa Revelations 2. Folk blir nästan lite förvånade över att jag inte köper allt bara för att jag samlar x) Som om man automatiskt skulle tycka att allt är bra bara för att man gillar vissa spel/säsonger. Galet!
Mlie-Redfield

2015-03-25 @ 15:20:01
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0