Våffelnatural~

Idag är ju ingen vanlig onsdag - det är ju Vårfrudagen! Eller, som kalendern faktiskt säger, Våffeldagen. Och då är det väl lika bra att göra några våfflor! Det blev min uppgift att vispa smeten och grädda dem. Jag lagar inte så mycket mat här hemma - det blir så när ens sambo är utbildad kock, haha.
 

Våfflor + Supernatural = Våffelnatural. Vad annars? Haha! Den här säsongen av Supernatural är så galet bra att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Våfflorna blev bra de med. Egentligen gillar jag inte våfflor. Av samma anledning som jag inte gillar tacos. Jag har tröttnat på det. Men med sirap, banan och grädde blev våfflorna himmelskt goda. 
 
Har ni haft en bra våffeldag?
 

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Kan inte förstå att du har tröttnat på våfflor !! ;-)

Svar: Hahahahahaaha, vet inte vaaaar jag fått det ifrån!
Mlie-Redfield

2015-03-25 @ 20:54:55
Postat av: Boel

Vad skönt med någon annan som inte avgudar våfflor och tacos...! :D

Svar: Haha! Vi får ses snart och äta någonting vettigare än det =D
Mlie-Redfield

2015-03-25 @ 21:36:16

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0