"Det är ett senare problem"~

Rubriken sammanfattar hur jag tänker kring var jag ska få plats med allt nytt jag köper till min Resident Evil-samling. Sagt senast för tre minuter sedan av Andreas, som svar till min fråga om var sjutton jag ska ställa mitt kommande nytillskott. "Det är ett senare problem". Men likväl måste det ju lösas, haha! Men det finns plats. Någonstans. Om inte annat får jag omstrukturera hela min hylla. Vad det är jag har köpt den här gången? Det får ni se när den väl är här! Tills dess får ni nöja er med denna lilla teaser.
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Jag hoppas du kommer till den punkten där din samling kan ha ett helt rum. :D

Svar: Haha, jag med - det skulle ju vara det bästa! =D
Mlie-Redfield

2015-05-26 @ 20:27:53
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0