Ett nytt äventyr~

Resident Evil 5 är ett av mina absoluta favoritspel - så länge man skippar storyn och alla cutscenes och bara spelar för att det är kul. För det är ju det det är. Ett roligt spel. Som jag haft många härliga timmar med. Jag har länge velat spela det igen, men inte tagit mig tid till det. Så för några dagar sedan började jag och Andreas på en co-op omgång!
 
Helt inne i spelet - så kul att spela tillsammans! Vi har nästan tagit oss till Marshlands. Det blir någon timme varje kväll.
 
Vi kände att det skulle vara bättre med en varsin helskärm istället för att dela på en split-screen. Så så fick det bli!
 
Hur mycket jag tycker om Resident Evil 5?
 
Så här mycket. Haha! Men det är ju som sagt ett riktigt bra spel. Och har man en samling kan man ju lika gärna skaffa så många versioner som man bara kan. De flesta spel blir ju ännu bättre i gott sällskap.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Fina bilder!
Haha, nog syns det du gillar femman! Vi brukade kalla det för "Sheva, come on, come on!" när man upprepade gånger trycker på den knappen för att ropa på varann. *sämst humor* :D

Svar: Tack ^^ Läste det i Chris röst, haha! =D
Mlie-Redfield

2015-05-27 @ 20:05:40
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vilken härlig bild på er tillsammans :D Det är så kul att spela ihop. Tyvärr gör man det mer sällan idag. När DmC 4 kommer ut så kommer jag och André garanterat att spela ihop. Dock går det inte att coop:a så vi får turas om att ha kontrollen ;) Men bara det att sitta och spela igenom ett spel tillsammans är så otroligt mysigt :)

Svar: Tack =D blev väldans nöjd med den ^^ Alla spel borde ha coop-alternativ för oss spelande par! Men som du säger så funkar det ju bra att dela på kontrollen också =)
Mlie-Redfield

2015-05-27 @ 21:21:57
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0