Glassbild, 2015~

De av er som har följt min blogg länge vet vad jag har för tradition i början av maj. Ni som är lite nyare kommer att få upptäcka det i dagens inlägg. Det är dags för årets glassbild - femte året i rad. Den här traditionen "råkade" bara bli en tradition:
 
"Det började lite av en slump. I maj 2011 åt jag vårens första glass ute i solen. Och tyckte att det var ett bra tillfälle att ta en bild. Förra året åt jag också vårens första glass i maj, och tog en likadan bild. Igår var det dags för årets glassbild."
 
Det blogginlägg som ovanstående stycke kommer ifrån, publicerades här på bloggen den 8 maj 2013. Alltså två hela år sedan. Idag var det dags att bidra med årets glassbild.
 
Lyckades få Andreas att vilja vara med i år! Det är verkligen först när man tar likadana bilder varje år som man ser hur mycket man faktiskt har förändrats genom åren. Jag var ju så himla liten 2011! Men jag har haft min lugg på samma sätt sedan 2012. Nämen såatteh... Och att det bara var år 2012 som jag åt en annan glass för att det var dyrt att köpa glass på Universitetet. 88:an håller i alla lägen. Förutom då, haha! Men, som sagt, den här traditionen är för rolig för att brytas. Nästa år är det dags igen!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Grymt att se att du håller i traditionen. Och ni har båda samma min, haha! :D

Svar: Den minen är en del av traditionen! Vi hade en genomgång innan så att det skulle bli lika x)
Mlie-Redfield

2015-05-06 @ 20:35:01
Postat av: opkij

Haha, vilken tradition och jag tänkte också påpeka den festliga minen! Man blir bara väldigt sugen på att gå till närmsta torg och köpa en glass själv.

Svar: Haha =D
Mlie-Redfield

2015-05-12 @ 16:07:01
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0