Hej, maj~

April flög iväg, och vi är redan inne i maj. Hur gick det här till? Andreas och jag har varit och hälsat på hos mina föräldrar i några dagar för att fira min systers födelsedag. Så nu är vi tillbaka hemma och tar det lugnt. Jag tar hand om min trädgård och Andreas bygger rustningar. Jag har precis låst upp ett nytt tema - vinter. Inte så passande när vi precis kom in i en fantastisk vårmånad, men så kan det gå.
 
 
Även fast jag har ganska många teman finns det fortfarande tre kvar att låsa upp. Spännande att se vad det är. Så här ser vintertemat ut:
 
 
Jag byter nog tillbaka till vårtemat direkt...
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0