Homeland~

Alltså. Homeland. Helt klart en av de bästa serier jag någonsin har sett. Och vi är bara i början av andra säsongen! Men oj, vad spännande det är. Andreas och jag tycker om att se serier tillsammans - jag såg om runt 5 säsonger av Supernatural för att kunna se på den tillsammans med honom. Han såg om Dexter. Vi har sett Breaking Bad. Och nu är det alltså Homeland som gäller.
 
 
Eftersom denna fantastiska serie bara är 3 säsonger lång har vi ju inte så jättemycket kvar. Ändå. Vi peppade kvällens avsnitt av Homeland redan när jag satt på bussen hem från jobbet. Och nu har vi sett två. Men jag vill bara se ännu mer! Så då är det dags att ta en paus och se någonting annat - som Sex and the City. För min del, åtminstone. Vi får se vilken serie vi siktar in oss på efter Homeland. Det finns ju så otroligt många fler jag vill se!
 
Vilka serier rekommenderar ni?
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Jag älskar också Homeland, längtar till nästa säsong!
Vi följer även Game of thrones, The walking dead, Sons of Anarchy, Suits, Orange is the new black, Agent Carter, Arrow, Agents of Shield och Sherlock. Rekommenderar alla de! :)

Svar: Blir det mera!? YAAAAAAS! Det var väldans massa serier att följa, men blev nyfiken på nästan alla av dem. Game of Thrones ser vi säsongsvis, så vi väntar på att alla släpps den här gången innan vi ser den senaste. Svårt att undvika spoilers dock, haha! Tack så mycket för serietipsen! =D
Mlie-Redfield

2015-05-24 @ 20:47:42
URL: http://bliminjast.se
Postat av: Skogsraah ☾

Ska verkligen ta och se den! Hört mycket bra om den :)

Svar: Rekommenderar den starkt! Lite småseg i starten, men blir snabbt riktigt bra =)
Mlie-Redfield

2015-05-25 @ 10:44:11
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag ha faktiskt inte kollat på Homeland men har förstått att den är väldigt omtyckt. Borde kolla in den. Är också sugen på att kolla igenom hela sex and the city. Har nog inte sett alla avsnitten. Orkar dock inte köpa boxen. Sitter och hoppas på att netflix aska få in avsnitten, haha

Svar: Du borde definitivt se den! Netflix är ju så himla smidigt - hoppas de tar in den.
Mlie-Redfield

2015-05-25 @ 23:11:46
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0