Mer till samlingen~

Min bror och hans sambo gav mig ett presentkort på GAME i födelsedagspresent, så jag passade på att genomföra ett efterlängtat köp.
 
 
Resident Evil 6 Anthology innehåller (nästan) alla numrerade delar av spelserien som jag ägnat så många år av mitt liv åt. En ganska komplett samling spel i ett enda fodral. Grejen är att jag redan har dennes motsvarighet på XBOX360 (Archives), vilket är anledningen till att det här köpet har tagit mig så lång tid. Men när jag ändå fick ett presentkort hade jag ju världens bästa möjlighet att äntligen ta med mig den hem. Så nu har jag 88 Resident Evil-spel i min samling. Vi får se när jag kan komma över 100-strecket!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Woho, alltid kul med tillskott i samlingen!
Min plan är som jag sagt tidigare att spela hela serien i år så jag måste fråga om den där utgåvan är ett bra alternativ till att leta upp alla delar separat?

Svar: Den här utgåvan, och den till XBOX360, kostar 999:-. För att vara så många spel som det ändå är så är det väldans prisvärt, jämfört med att köpa dem separat. Men det beror ju på ifall man vill ha alla spelen separat, eller om man nöjer sig med att ha dem som nedladdningsbara koder, som det är i dessa två =)
Mlie-Redfield

2015-05-03 @ 17:07:10
Postat av: opkij

Åhå, det var ett snabbt och bra svar! Då blir det att köpa alla separat som planerat, koder är alldeles för tråkigt, hehe.

Svar: Satt ändå vid datorn när jag fick mailet om kommentaren, så det blev det smidigt! Det är ju mycket roligare att ha allting fysiskt, även om det är smidigt att kunna köpa allt på en gång =)
Mlie-Redfield

2015-05-03 @ 17:24:55
Postat av: opkij

Så sant, för ett par år sen när jag skulle ta tag i projektet Silent Hill så hade jag turen att hitta hela serien från samma säljare, man kan hoppas att den turen upprepar sig med Resident Evil lagom till höstmörkret eller så!

Svar: Vilken tur! Håller tummarna att du får tag i dem! =D
Mlie-Redfield

2015-05-03 @ 17:40:09

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0