Mitt bästa Pokémon-lag~ (Kanto)

Tack vare JWittz suveräna video om att måla och gissa Pokémon, hittade jag den minst lika suveräna RandomPokemon.com. Mitt nya stora nöje är att slumpa fram fantastiska Pokémon-lag. Så jag tänkte passa på att visa mitt bästa Pokémon-lag någonsin:
 
...Alltså... ja... Det kan väl fungera? Eller? Haha! Fast ingen vatten eller eld. Vi tar en till!
 
Nu fick jag åtminstone min eld-Pokémon! Och Gloom verkar ju gilla mig. Men... Bulbasaur och Charmeleon? Tredje gången gillt då!
 
Sådär ja. Efter ett par mindre lyckade försök fick jag fram mitt bästa Pokémon-lag. Mewtwo och Charizard är ju en duo som kommer gå långt. Som jag sa så är det här mitt nya stora nöje.
 
Hur blir ditt slumpade Kanto-lag?
 

Kommentarer
Postat av: hiro

Sista laget skulle funka riktigt bra! Med rätt skills på dem (:

Svar: Verkligen! ^^
Mlie-Redfield

2015-05-25 @ 14:32:27
Postat av: SpeLinnea

Kul grej! Jag är själv däremot alldeles för kass på pokémon för att kunna nåt utöver de mest basic och sen baserar jag på utseende. Hahahha *lyckat*

Svar: Hahahaha, det är en teknik det med! =D Låter åtminstone mer lyckat än att slumpa fram ett lag ;D
Mlie-Redfield

2015-05-25 @ 14:35:27
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Miss Nekiya

Squirtle, Meowth, Kabuto, Golem, Arbok och Articuno
Satt också ett tag för att få med min favoritpokemon men till slut så! Har dock aldrig spelat DS-spelen (tråkigt nog, de verkar skojiga), så vette tusan hur den här kombon skulle fungera

Svar: Spännande kombo! Articuno är inte helt illa =D Jag har inte heller spelat alla Pokémon-spel. Jag har hoppat allt mellan Blå-Röd-Gul och X-Y. Det finns ju så himlans många olika.
Mlie-Redfield

2015-05-27 @ 13:29:04
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0