Streamdags i helgen~

 
Det var ganska längesedan som jag klarade av min omgång av Resident Evil HD REmaster med Jill. Nu känner jag att jag har tid att faktiskt spela igenom med Chris också! På fredag börjar min streaminghelg, som kommer att vara både på fredag kväll och lördag kväll. Klart ni ska vara en del av äventyret!
 
Klicka på bilden (eller här) för att komma till min stream!
 
Så här ser min planering ut:
fredag drar vi igång runt 19:00, och spelar så länge som vi orkar utforska det zombiefyllda huset.
lördag börjar streamandet runt 20:00, och pågår i åtminstone några timmar.
 
Jag vet inte hur långt vi hinner under de timmarna, men förhoppningsvis kommer vi en bra bit på vägen! Sedan får vi se när jag har möjlighet att fortsätta, men det bör inte dröja alltför länge. Har jag väl börjat spela vill jag fortsätta till slutet.
 
Visst hänger ni väl med?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så kul! Kommer garanterat kolla in din stream i helgen :D Nu blev jag också sugen på att spela det igen. Sjukt bra spel. Jag är också smått sugen på att streama, men vågar inte riktigt, hehe :)

Svar: Vad roligt! =D Det är jättekul att streama - man får chansen att vara social medan man ändå spelar ensam. Och kan dela med sig av sin upplevelse och spara allting om man så vill. Det jobbiga blir dock när dryga personer hittar in i streamen, men då är det bäst att ha datorn nära så att man kan blocka från chatten när det dyker upp otrevligheter.
Mlie-Redfield

2015-05-04 @ 20:51:35
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah Sjöstedt

Tyvärr kommer man inte undan rövhålen. De existerar över allt :( Thank God för blockfunktionen <3 Jag har dock ingen kamera så man kan filma sig själv under tiden man spelar. Du kanske vet vart man kan hitta en för en bra peng? Eller så kör man utan kamera ett tag :P

Svar: Eftersom jag är lat streamar jag genom min PS4a, och har helt enkelt PS4-kameran för att filma =)
Mlie-Redfield

2015-05-05 @ 10:45:29
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0