Välspenderade timmar~

Vi är bara några timmar ifrån årets första sommarmånad. Imorgon blir det äntligen juni. För två år sedan, i mitten av juni, köpte jag ett spel. Och inte vilket spel som helst - Animal Crossing New Leaf. Som jag har spelat nästintill varje dag de senaste två åren. Jag har verkligen kärat ner mig i min lilla by.
 
Jag har bloggat om Animal Crossing New Leaf väldans många gånger. Det blev en del av mig, det där spelet som jag impuösköpte en kväll. Vem hade kunnat ana att jag skulle vara lika fast efter 382 timmar och 772 spelsessioner? Förmodligen inte. Helt klart ett otippat favoritspel. Men definitivt inget bra val om man, som jag, har separationsångest. Jag vill sluta spela, men det kan jag bara inte. Fast... vill jag verkligen, ändå?
 

Kommentarer
Postat av: Mayor Alex of St.Monka

Träffade på din karaktär i HH showcase just 😊

Svar: Ååh, vad roligt! Synd att jag inte hann städa, haha!
Mlie-Redfield

2015-06-12 @ 20:09:16

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0