Comic Con Gamex, 2015~ (dag 3)

Nu är det här äntligen här - mitt blogginlägg om söndagen på Comic Com Gamex. Ber om ursäkt för att det dröjde så länge!
 
Andreas och jag passade på att köpa en varsin Mochi-glass. En bra start på mässans sista dag!
 
Daniel och Åsa blev ritade av Kalle Anka-tecknaren Arild Midthun. Bilden blev så himla bra - Daniel blev ritad som Joakim von Anka, och Åsa som Magica de Hex. Bråkandes över myntet framför pengabingen.
 
Favorit i repris med Frog Climbers!
 
Vi testade några suspekta Jelly Beans också, från Bean Boozled-setet.
 
En bild säger mer än 1000 ord. Vi fick alla goda smaker. Förutom Andreas. Stackarn! Medan jag fick Buttered Popcorn fick han Rotten Egg. Eeew!
 
Sedan var det dags för söndagens höjdpunkt: kvalet till World Cosplay Summit. De här dansarna var riktigt bra! De stod för inledning och mellanakt.
 
Yaya Han var en av domarna.
 
Efter att alla deltagare hade framfört sitt nummer, var det dags för en danspaus medan domarna gick iväg och pratade ihop sig. Här dansades det till Marilyn Mansons version av This Is Halloween.
 
Här har vi alla deltagarna i väntan på att få höra domarnas beslut. Alla var så himla duktiga på scen!
 
Och vinnarna är...
 
Miranda Fondin och Kim Synnerborn som Medusa och Count D från Pet Shop of Horrors!
 
Grattis till er, och lycka till i World Cosplay Summit i Japan!
 
Och med en bild på Deadpool avslutar min serie av inlägg om min upplevelse på Comic Con Gamex 2015.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Yaaay!

Svar: =D
Mlie-Redfield

2015-11-25 @ 19:53:32
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0