Ett hus till Gloria~

De av er som har följt min blogg länge, vet att Gloria är en av mina favoriter i Animal Crossing New Leaf. Så när jag skaffade Animal Crossing Happy Home Designer längtade jag tills jag skulle få chansen att designa hennes hus. Och på Comic Con Gamex-lördagen fanns hon på plats utanför mitt kontor.
 
 
 
 
 
 
Gloria blev, precis som alla andra som får sina hus designade i Animal Crossing Happy Home Designer, nöjd med sitt hem. Hur en än gör så går det inte att misslyckas. Det är bara du själv som avgör om ett hus blev bra eller inte. Och ja, alla de som röstar på sina favorithus, så klart. Hur som helt så längtar jag tills nästa bybo från mitt älskade Rapture vill att jag ska designa deras hem.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Så fint! Älskar tapeterna du valde. Går det inte alls att faila? I och för sig, det gör det ju inte i andra liknande spel heller.

Svar: Tack ^^ Nää, vad man än gör så blir det bra =/ Kommef att skriva ett mer utförligt inlägg om det vid ett senare tillfälle.
Mlie-Redfield

2015-11-09 @ 20:19:38
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0