Fem år med bloggen~

 
Fem år har gått sedan jag började blogga. Fem år fyllda med inlägg om spel, cosplay och min Resident Evil-samling. Helt otroligt att det har gått så snabbt. Minns ni när min blogg var helt rosa? Inte? Så här såg det ut:
 
 
Det var 2012. Tills jag (som tur är) till en annan layout. Som var mindre rosa.
 
 
Men inte var det mycket bättre... Haha!
 
 
Så här såg det ut 2013, när jag äntligen tagit mig tid till att beställa en headerbild från en av mina duktiga vänner. Det blev så himla bra!
 
 
Någonstans på vägen fick jag idén om att min blogg skulle vara som ett papper på ett bord, och gjorde mig av med enkelfärgade bakgrunder.
 
 
Och till slut hamnade vi här. Med en headerbild som jag själv har målat, och som representerar precis vad bloggen handlar om. Det är så himla kul att se tillbaka på hur bloggen har sett ut genom åren.
Fast hur har inläggen förändrats? I början skrev jag massviss med långa textinlägg, som sällan innehöll bilder. Numera är det ytterst sällan som jag bloggar utan bilder. Det ger inläggen mer liv, och det blir ju så mycket roligare att minnas tillbaka i bilder.
 
Tack för de här fem åren, kära läsare. Jag hoppas att ni stannar kvar för fem år till.
 

Kommentarer
Postat av: jwolfsnake

Himla fin blogg med fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! =)
Mlie-Redfield

2015-11-18 @ 18:38:45
Postat av: opkij

Det får bli ett grattis i efterskott då! Få se om jag själv kan sitta och skratta åt mina inlägg och märkliga layout om 5 år, vi hoppas på det!

Riktigt kul att du har hållit ett högt tempo på inläggen i år, det tar ändå en del energi och tid att skriva.

Svar: Tackar! =) Haha, det är ju för att ens tankegång förändras så mycket under årens lopp som det gamla kan se lite tokigt ut. Det såg nog säkert bra ut då x) Jag försöker blogga så mycket som jag kan, men ibland kommer det bara saker emellan =/ Men kul att det uppskattas när jag väl skriver! =D
Mlie-Redfield

2015-11-29 @ 20:20:34
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0