Går igenom alla bilder~

Jag sitter just nu och går igenom alla bilder som jag tog i lördags på Comic Con Gamex. När jag valt ut vilka jag vill använda ska jag redigera dem också. Och skriva bildtexter. Så medan jag pysslar med det tänkte jag dela med mig av en bild på mig som Isabelle från en spontan mini-fotografering. Jag gav kameran till Andreas, möblerade om lite grann och poserade för bilden.
 
 
Minst sagt okej för att vara något så spontant! Jag hade en idé, och då var det bara att köra. Nu ska jag fortsätta med bilderna!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Haha den bilden! Bäst =D

Svar: =D
Mlie-Redfield

2015-11-04 @ 21:53:14

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0