Slutkörd efter jobbhelg~

Wow, helgen gick verkligen så himla snabbt förbi! Kan bero på att jag jobbade och minst sagt hade fullt upp. Det var verkligen non-stop hela tiden. Idag är jag ledig, och har tvättat. Jag tänkte skriva ihop massvis med blogginlägg inför veckan, men jag känner att jag är lite för trött just nu, haha. Så det blir lite senare. Ända sedan jag vaknade idag har jag känt att jag verkligen vill spela ett skräckspel. Vilket kan ha lite att göra med att jag bara har spelat ûbergulliga spel den senaste tiden. Så det kanske är på tiden att testa Spirit Camera? Dags att bli rädd!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0