Vilar upp mig efter helgen~

Jag hade riktigt kul på Comic Con Gamex i år. Så många fina cosplayers, så mycket att se. Jag tog massvis med bilder. Så klart. Under dagen ska jag ge mig på att redigera dem så att ni kan få se mässan ur mina ögon. Tills dess får ni en bild på en trött Isabelle-peruk som skriker efter en renovering. 
 
 
Efter att ha lyssnat på Yaya Han när hon gick igenom skapandet av två av sina dräkter, steg för steg, fick jag bra tips på hur jag kan förbättra mina peruker. Det är ju det som är det underbara med cosplay - det finns alltid saker att lära sig.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0