Dags för detaljer~

Efter att tvättat hela morgonen kände jag att det var dags att ta itu med Isabelles väst. Jag har (som vanligt) haft lite problem med passformen. Men nu är det fixat!
 
Så jag passade på att sy de två sista sömmarna på själva västen.
 
Och efter det var det bara att ta itu med detaljerna! Och jag börjar med det gröna bandet.
Och när det är klart ska jag fixa ihop en lösning för fickorna, sy fast "dekorationen" på ryggen, sy fast tryckknappar och knappar - och sedan är västen klar! Och då är det "bara" peruken kvar... Än finns det en del att göra! Men jag har åtminstone kommit en bra bit på vägen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Åh det ser ju ut att bli superfint! Heja dig!

Hade helt glömt att Isabelle har en svans! :O Ska du ha det på cosplayen?

Svar: Klart jag måste ha en svans! Men har inte riktigt bestämt storleken än.
Mlie-Redfield

2015-10-22 @ 13:54:30
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0