Det börjar närma sig~

Jag har kommit en bra bit på min Isabelle-cosplay idag. Det gröna bandet sitter numera där det ska. Jag ville inte ha mer än en söm synlig, så jag fick krångla med lite vikningar för att få till det som jag ville ha det. Men det blev bra till slut!
 
Så här är västen! Med ett Isabelle-huvud. Och när nu det steget var avklarat passade jag på att se efter i appen hur långt jag faktiskt har kommit. Vilken app? Cosplanner. Så smidigt!
 
 
 
Jag är ungefär 85 % klar med västen. Det som ska göras nu är att sy dit detaljen på ryggen, knapparna och tryckknapparna samt fickorna. Sedan har jag en färdig väst! Och då är det dags att fixa klart peruken.
 
Det är nu en vecka kvar till Comic Con Gamex. Visst ses vi väl där?
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0