En efterlängtad photoshoot~

Det finns ju faktiskt en anledning till att det var just i fredags som jag fixade ett par öron åt Braixen. Jag hade nämligen bokat in en cosplay-photoshoot med vår vän Daniel. Jag har drömt om att ha en photoshoot med Braixen i en höstlig skog ända sedan jag gjorde klart dräkten förra året. Och idag var det äntligen dags! Vi hade en riktigt rolig dag! Daniels fru Åsa var med också - hon hade på sig sin Totoro-cosplay som hon ska ha på Comic Con Gamex. Så himla fin dräkt! Det är alltid roligare att ha en photoshoot när det är fler som ska fotas. Så att man får lite pauser och tid att tänka ut poser. Det ska bli så himla kul att se ur bilderna blev sen! Men bloggare som jag är, så har jag givetvis bilder att visa er redan idag. Tagna med min iPhone "behind the scenes" av Andreas.
 
 
 
Mina skor är ju inte direkt optimerade för skogspromenader... Som tur var hade jag med mig ett par fotriktiga skor också. 
 
Medan Åsa fotades passade jag på att dricka en kopp kaffe som Andreas hällde upp åt mig.
 
Åsa var så himla fin i sin dräkt! Så glad att jag fick en liten "tjuvtitt" på den innan mässan.
 
Det var helt klart en bra dag. Jag hade så roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va fina ni är, å härlig natur! :)

Svar: Tack så mycket! =D Ja, så himla fin skog ^^
Mlie-Redfield

2015-10-11 @ 17:06:15
Postat av: SpeLinnea

Shit vad fint! Ser fram emot att se bilderna sen!

Svar: Tack så mycket! =D Samma här!
Mlie-Redfield

2015-10-11 @ 22:56:34
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

åh så fina bilder, och då är det bara "behind the scene". Ser fram emot att se alla bilder sen. Kommer det möjligtvis upp lite bilder på Åsas fina Totorocosplay då också? :D

Svar: Det gör det möjligtvis =D Ska givetvis höra med henne först ^^
Mlie-Redfield

2015-10-12 @ 06:44:08
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sting

Jättekul att du äntligen kunde få springa ut på en photoshot med din Braixen! Kul också att du gjorde öron till dräkten, ger lite mer liv i karaktären. :3 Ser mycket framemot bilderna som sagt. Din kompis ser också söt ut i sin Totoro. ^^

Svar: Så efterlängtat! Eller hur, kände att jag saknade öronen förra året. Nu känns den mer komplett ^^
Mlie-Redfield

2015-10-12 @ 10:11:57
Postat av: opkij

Jag säger detsamma, det ser finfint ut redan nu på dina tjuvfoton!

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2015-10-14 @ 14:46:30
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0