Ett par öron~

Dagen började med en plötslig paus från Isabelle. Jag har varit vaken sedan sju, men tog mig inte upp ur sängen förrän närmare tio. Kunde inte somna om. Låg bara och tänkte på cosplay. Men som sagt, inte på Isabelle. Utan Braixen - förra årets projekt. Som aldrig fick sina öron. Jag hann inte, helt enkelt.
 
Så jag plockade fram min lilla Briaxen-figur, papper och penna. Och började måla ett litet mönster. Medan jag kollade på Game Grumps. Beroende? Ja!
 
Jag hade minsann tyg kvar från när jag sydde dräkten. Så jag kunde med lätthet stanna inne och vara förkyld men ändå få öronen fixade.
 
Lite stoppning i. Sedan sydde jag bottensömmen och limmade fast hårspännen.
 
Sådär! Nu har min Braixen ett par öron. Bara ett år senare. Haha! Men bättre sent än aldrig. Nu, tillbaka till Isabelle. Måste ju få klart västen!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Bättre sent än aldrig! Så tjusigt :D

Svar: Men visst! Tack så mycket =D
Mlie-Redfield

2015-10-09 @ 18:32:15
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0