Förkyld efter en fartfylld jobbhelg~

Jag vaknade upp med ett jobbigt halsont imorse. Så här sitter jag framför datorn med ett underbart doftljus tänt (vanilj. Bästa doften, alla kategorier), en god kopp te och en massa halstabletter. Det blev visst en blogglös helg. Hoppsan! Jag har jobbat hela helgen och det har varit en minst sagt fartfylld helg. Och när jag väl var hemma har jag spelat Animal Crossing Happy Home Designer. Vad jag tycker om det? Det komer i ett senare inlägg! Måste ju skriva det först, haha! Har en väldans massa bilder att gå igenom. Och så har Andreas kommit längre än mig i spelet och fått reda på en massa intressanta saker. Så jag återkommer när jag vet mer.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Usch, krya på dig! Tur du kan kurera dig med te och Animal Crossing ;)

Svar: Tack så mycket <3 Haha, ja! bästa kuren!
Mlie-Redfield

2015-10-05 @ 10:12:48
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0