Hitta mig på Comic Con Gamex~

I övermorgon börjar årets upplaga av Comic Con Gamex på Friends Arena i Stockholm! Jag hoppas att vi ses där. För att göra det lättare för er att hitta mig under de olika dagarna så har jag fixat en bild med min dräkt-lineup:
 
 
Jag hade jätteroligt åt min jättesmarta idé för söndagen. Haha! På fredag kommer jag vara Mlie, utan hennes licker och utan Fennekin. Bara jag i mina nördiga kläder, helt enkelt. Med rosetten i håret - den är väldans viktig. På lördag är det dags att inviga min Isabelle-cosplay. Kommer bli så himla kul! Speciellt är Andreas kommer att cosplaya från Animal Crossing han med. Ååh, längtar så! På söndag blir det Mlie igen. Anledning till min smarta manöver med att spegelvända bilden är att jag nog inte kommer ha just min blåa S.T.A.R.S.-tröja på mig, utan det lutar mer åt min gröna S.T.A.R.S.-hoodie. Isabelle är alltså den enda cosplayen som jag har med mig. Det är ju den jag vill visa upp! 
 
Som sagt - hoppas att vi ses i helgen!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Synd man missar det i år igen. Jag får nöja mig med Halloweenfirande på jobbet :P Det ska dock bli väldigt skoj att se alla bilder från mässan sen :D

Svar: Jättetrist D= Hoppas att ni kommer dit nästa år! Du får ha en toppenhelg ändå =D
Mlie-Redfield

2015-10-28 @ 13:56:22
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0