Isabelle är klar~

Igår blev en riktig heldag med Isabelle. Jag började med att styla peruken, sedan gick jag över till öron och svans, till att fixa en detalj på västen och sedan tillbaka till peruken. Och vet ni vad? Min cosplay är klar!
 
 
Det enda lilla som återstår nu är småfix av öronens placering. Men så här kommer jag att se ut på lördag på Comic Con Gamex! Eller ja, minus glasögonen, hehe. Jag var för trött för att orka med att fixa med linserna för den här bilden. Jag är så glad att jag lyckades bli klar i tid!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Skiiitsnyggt!!!! Så synd jag inte kommer kunna se det live. Svansen är bedårande! Ska du sminka en liten nos också? :D

Svar: Tack så mycket! =D Jaaa, jättetrist D= Jag får ha dräkten fler gånger helt enkelt. Yus! En liiiiten nos blir det ^^
Mlie-Redfield

2015-10-29 @ 10:04:44
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så fiiin :D

Svar: Taaaack! =D
Mlie-Redfield

2015-10-29 @ 14:35:33
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Kiika

SÖTIS!! <33

Svar: =D <3
Mlie-Redfield

2015-10-30 @ 16:14:34

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0