Min helg~

Hoppsan! Jag tog visst en liten helgpaus från bloggen. Så kan det gå!
 
(Bilden ovan är från i onsdags. Nästan helg. Nästan.)
 
Andreas fyllde år igår, så hela helgen var fylld av firande. I lördags åt vi en riktigt god höstsoppa till middag, med hemgjorda vitlöksbröd till. Om nom nom! Och så såg vi Stars Wars (Episode IV).
 
Och eftersom jag blir jätteivrig när Andreas fyller år fick han sin present redan i lördagskväll. BB8! Jag har jobbat på för fullt hela helgen, och hade inte riktigt någon energi kvar när jag kom hem.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Stort grattis i efterskott Andreas! Jag antar att ni redan har förbokat biljetter till episod VII? ;D

Svar: Inte riktigt än, men snart så! =D
Mlie-Redfield

2015-10-19 @ 13:52:45
Postat av: SpeLinnea

Såg ut som en superhelg. :) Grattis i efterskott till Andreas. Du verkar bra på presenter. :)

Svar: Jag är faktiskt sämst på presenter. Just de här gången var det dock enkelt ^^
Mlie-Redfield

2015-10-19 @ 15:15:16
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: opkij

Wo! Ett grattis i efterskott då! Som ett fan av RPG var min helg rätt förutsägbar med tanke på att det senaste Tales of-spelet släpptes i fredags, hehe.

Svar: Låter ju som en toppenhelg det med!
Mlie-Redfield

2015-10-21 @ 22:05:25
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0