Nya övningar~

Jag var hos sjukgymnasten igen förra veckan. Hon höll med om att det inte hänt så mycket med knäna sedan vi senast sågs, så vi uppdaterade planen lite. Jag har fått nya övningar som jag ska göra varje dag, och öka antalet repetitioner när jag inte blir helt slut av det. Det svåra är att göra övningarna utan att knäna knakar. Måste verkligen veta precis i vilket läge som belastningen är som värst. Så vi har satt upp ett nytt möte om några veckor för att se om det blivit bättre efter ändringarna. Längtar tills mina knän slutar knaka!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Även om inte knakandet har blivit bättre så har det väl inte skadat med lite träning! Men vi hoppas såklart att det blir bättre så småningom.

Knakande kroppsdelar låter förövrigt alldeles för bekant, mina armbågar knakar alltid om man böjer dom i en viss vinkel, inget som stör i vardagen men så fort man tänker på det blir det jobbigt.

Svar: Usch, det är så jobbigt när det knakar =( Så obehagligt!
Mlie-Redfield

2015-10-07 @ 23:46:19
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0