Vad väljer ni?~

Jag har spånat på några idéer angående hur jag ska lägga upp presentationerna om mina skräckspel. Från början var jag helt inställd på att skriva inlägg och visa upp bilder för att förstärka det jag menade. Men så kände jag att det inte skulle ge just den känslan jag var ute efter att förmedla. Det ska ju ändå vara läskigt. Som den gången jag på allvar såg någonting riktigt läskigt när jag åkte bil en sen natt. *Ryser*. Och visst, jag kan lägga många timmar på att beskriva varför just exempelvis Haunting Ground är så fantastiskt bra. Eller så gör jag på ett helt annat sätt - visar upp dem i videos. Min kära sambo har ju trots allt ett capture card som han snällt lånar ut till mig för detta projekt. Och så är det bara att lägga på ett ljudspår till det där jag förklarar det underbara och läskiga med dessa spel.
 
 
Det svåra blir ju dock när det kommer till de spelen jag ännu inte spelat än av dem - hur ska jag kunna hitta någonting intressant at prata om innan jag ens tagit ett halvt steg i spelet? Av den anledningen tänkte jag därför ta upp detta med er, kära läsare - ni vet ju bäst vad ni vill se i min blogg. Jag vet att några av er skulle vilja se mig mer framför kameran (annars är jag ju som oftast bakom kameran i och med inspelning av vissa GamingGrannarvideos), men det kommer som sagt bli ett lite större projekt. Som då får vänta tills efter att jag har färdigställt min Isabelle-cosplay.
 
Så, det jag helt enkelt vill veta är:
Vill ni att jag skriver text-inlägg om mina skräckspel, eller vill ni att jag ska göra dem till videos? (Då förmodligen på engelska). Lämna en kommentar om vad ni tycker passar bäst, eller kom med egna idéer på hur jag ska kunna göra det här till det fantastiska projekt som jag vill att det ska bli.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Video låter väl bra :)

Svar: Tack för kommentaren!
Mlie-Redfield

2015-10-14 @ 16:25:49
Postat av: Danny

Video låter som en jättebra idé, till de spelen du har spelat och som du känner dig bekväm med att visa upp! =D Till se övriga kan du köra text =)

Svar: Oooh, gillar idén av att blanda lite! Tack för kommentaren!
Mlie-Redfield

2015-10-14 @ 19:16:52
Postat av: Sting

Jag tror också på videos, det kan bli helkul o så kanske det är lättare för dig att visa o uttrycka dig mer än att skriva om det. Jag tror på att det är en rolig o bra idé iaf. ^^

Svar: Video känns spontant som det roligaste alternativet ändå ^^ Krävs dock en hel del planering för att få det att fungera =3 Men det ska nog gå!
Mlie-Redfield

2015-10-14 @ 19:50:33
Postat av: Nate Traveller

Då ska jag vara motvalskärring: text. Video är inte min kopp te och jag ser dem inte (fungerar helt enkelt inte för mig...). :/

Svar: Någon måste ju gå emot strömmen ;D Jag gillade Dannys idé av att blanda video och text - så vi får se hur det blir! Skriva är ju det jag gillar mest, men video känns lite outforskat ändå, så att säga.
Mlie-Redfield

2015-10-14 @ 20:15:34
URL: http://moment223.se
Postat av: SpeLinnea

Jag tror på svenska om du ska köra video. Annars gillar jag både och, så kör på det du vill pröva mest. :)

Svar: Det kanske blir lättast ändå, så jag inte sitter och glömmer bort ord mitt i allt ^^'' Tack för kommentaren!
Mlie-Redfield

2015-10-15 @ 00:07:58
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Kiika

Videos!!
Kan tänka mig att let's-plays av de spelen du inte spelat än, skulle kunna bli kul/intressant ^^

Svar: =D Ooooh~
Mlie-Redfield

2015-10-15 @ 15:01:23
Postat av: opkij

Hm, svårt, jag måste nog vara tråkig och rösta på text men som vanligt gör du som du vill och en kombo är kanske det bästa trotts allt!

Svar: Text är ju inte tråkigt! =D Med en massa bilder kan det livas upp ordentligt! =)
Mlie-Redfield

2015-10-17 @ 14:45:59
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0