Börjar återhämta mig~

Jag är fortfarande lite trött efter Retro Gathering. Jobbade igår, ledig idag. Gick upp runt 7:30 imorse och började dagen med att tvätta. Och cykla en runda i väntan på att det skulle bli klart. Imorgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten och kolla mina knän igen. Det har gått tre veckor sedan sist, så jag hoppas att det har blivit åtminstone lite bättre. Imorgon ska jag simma igen också - längtar så otroligt mycket! Nu ska jag snart ta och laga mat, sedan är det dags att fortsätta spela Trials and Tribulations. Andra fallet är minst sagt mer komplicerat än det första! Men det ska noh gå att lösa det med. Och så har jag träffat en detektiv med världens roligaste namn.
 
 
Luke Atmey! Fnissade nog lite för mycket när jag först läste det. Alla dåliga namn-skämt är verkligen någonting som jag verkligen gillar jag Ace Attorney-spelen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Det tar tid att återhämta sig efter mässor ;) Hoppas du får goda nyheter från sjukgymnasten!

Haha, alltså dessa namn. Så jäkla bra!

Svar: Minst sagt! Tack så mycket =)
Eller hur! Så roliga!
Mlie-Redfield

2015-09-29 @ 13:30:42
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Psychailo

Luke Atmey 😂😂😂

Svar: Haha, jaaaa!
Mlie-Redfield

2015-09-29 @ 22:46:14

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0