En härlig start på dagen~

Jag vaknade 8:08 i morse. Och det första jag gjorde var att dra på mig mina träningskläder, sedan satte jag mig på cykeln och drog iväg mot simhallen. Planen var att jag skulle simma imorgon och inte idag, men jag längtade bara tillbaka till vattnet! Det gick bättre med knäet idag - jag tänkte mer på hur jag rörde benen när jag simmade. Och när jag var helt utmattad var det bara att cykla hem igen. Och så åkte jag förbi Espresso House på vägen hem. Så det fick bli en god caramel latte macchiato till frukosten. Kände jag att jag kunde unna mig!
 
 
Minst sagt en väldans bra start på denna lördag!
 
Vad har ni för planer för dagen?
 

Kommentarer
Postat av: Psychailo

Så jäkla söt💗

Svar: Men tack <3 :*
Mlie-Redfield

2015-09-12 @ 16:36:52
Postat av: SpeLinnea

Det låter ju underbart! Jag hade planer på ett knytkalas hos ett par vänner, men en av dem blev sjuk så det blev inställt. Så jag virkar, lyssnar podd och spelar spel. Har klarat Box boy på 3DS idag, kan verkligen rekommendera det.

Hoppas resten av kvällen förflyter på lika fint som starten. :) Kram

Svar: Alltid lika tråkigt när saker blir inställda =/ Men det låter som att du hade en bra dag ändå! =D
Mlie-Redfield

2015-09-12 @ 18:03:34
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vilken kanonstart på din dag! Önskar att vi hade ett inomhusbad här i Svedala (har bara utomhus). Skulle också vilja börja simma. Men det närmsta badet är ca 2 mil härifrån =/

Svar: Drygt att det är så långt bort D= Trodde det var standard att alla städer hade ett inomhusbad =(
Mlie-Redfield

2015-09-12 @ 18:47:45
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0