En present i höstmörkret~

Att jag peppar det nya Project Zero-spelet, Maiden of Black Water, väldans mycket är nog ingen hemlighet. Jag fick ett spel av Andreas igår som kommer hålla mig sällskap i höstmörkret fram tills det släpps. Han köpte det även till sig själv.
 
Spirit Camera, The Cursed Memoir. Ett bärbart spel i Project Zero-serien som inte har samma övertitel. Om man inte kollar på baksidan - där heter det Project Zero: The Purple Diary. Jag har länge velat köpa och spela det men det har bara inte blivit av.
 
Det som locka mig mest med det här spelet är den medföljande AR-boken. Så att man måste bläddra bland sidorna i den under vissa partier i spelet. Ska bli kul att se hur det fungerar!
 
 
Just nu har jag ju precis börjat spela ett Ace Attorney-spel. Så fort jag är färdig med det ska jag låta det här skrämma mig. Om jag orkar vänta så länge, haha!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Spännande! Jag trodde att skräckgenren skulle få ett större genomslag genom både 3DS och Wii U, men har inte sett så mycket av det so far.

Svar: Eller hur! De känns ju som riktigt skräck-kompatibla konsoler. Om Project Zero går bra kanske det kommer fler =D
Mlie-Redfield

2015-09-25 @ 18:33:22
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0