En underbar crossover~

Andreas visade mig en sak på Tiny Cartridge. Det kommer komma ett 3DS-spel som känns minst sagt perfekt för mig. Det blandar två av de spel jag ser fram emot i höst: det finns inslag av Animal Crossing Happy Home Designer i New Style Boutique 2. Världens mest underbara crossover! Det innebär helt enkelt att vi får kläder inspirerade av Isabelle och Lottie. Och har mer fokus på att inreda hemmet - vilket jag saknade i föregångaren. Passande, som sagt, att det är just Happy Home Designer som bidrar med lite extra saker till spelet!
 
 
Det blir ju bara bättre och bättre, det här spelet! Eftersom jag nyss klarat av New Style Boutique ser jag fram emot en massa härliga speltimmar i seriens nästa del. Hur taggad? Så taggad!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

men gud vilken rolig crossover! Jag är så taggad inför Animal Crossing Happy Home Designer. Det är förbokat och allt :D

Svar: Eller hur! =D Samma här - vi är så himla peppade!
Mlie-Redfield

2015-09-17 @ 10:01:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Såg också den crossovern och tänkte direkt på dig såklart! :D Men när jag skulle tipsa hade du redan skrivit det här inlägget. Det verkar passa dig precis!

Svar: Haha, vad roligt! =D Där var jag snabb ;D Ja, ser fram emot det väldans mycket!
Mlie-Redfield

2015-09-17 @ 18:32:19
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0