Framsteg med Isabelle~

Jag har jobbat ännu mer med västen idag. Jag har sytt nästan alla sömmar och sytt in sidorna. Så det som är kvar att göra på den nu är att rätta till lite, sy de sista sömmarna, sy fast knapparna och knapphål, sy fickorna och till sist måla rutmönstren. Mycket kvar, men mycket gjort.
 
 
Bestämde mig för att sy min cosplay i min cosplay. Mycket roligare!
 
 
Och så här ser västen ut efter dagens arbete. Provdockan har större axlar än jag, så västen sitter annorlunda på mig. Men roligare att visa den så här.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så fin! :D

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2015-09-08 @ 10:21:09
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Gud så fint! ^^

Svar: Tack så mycket! =)
Mlie-Redfield

2015-09-13 @ 12:58:33
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0