Game Grumps~

Ända sedan Andreas spelade världens (just nu) bästa låt (enligt mig), har jag blivit helt fäst vid bandet Starbomb. Och gaming kanalen som de är en del av - Game Grumps. Vi har sett lite av deras genomsplening av Pokémon Art Academy. Så himla kul! Så jag tänkte dela med mig av några av mina Game Grump-favoriter.
 
 
Pokémon Art Academy del 1. Bilden är helt orelaterad till innehållet. Och helt onödig. Men videon är bra!
 
 
Super Mario Maker!
 
 
Trauma Center Second Opinion.
 
 
Och Mario Party 10.
 
Enjoy!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0