Isabelle - dag ett~

Klockan ringde 8 i morse, och det första jag tänkte var "Isabelle!" och nästan for upp ur sängen på en gång. Åh, så härligt att ha cosplaypeppen tillbaka! Gick ut på stan så fort affärerna öppnade. Allt flöt på bra, och jag fick tag på nästan allt jag behöver.
 
 
Isabelle blir en garderobscosplay - jag kände att jag inte har möjlighet att sy allting i dagsläget. Jag har redan en vit skjorta, så jag använder den (dock inte den som är på bilden nedan). Kjolen fick jag köpa. Västen blir det enda som jag ska sy själv. Det känns som att jag borde hinna klart utan problem! Och ivrig som jag är så kunde jag inte hålla mig från att testa det hade, på en gång.
 
 
Så det är så här långt jag har kommit med min Isabelle-cosplay! Åh, vad jag längtar till Comic Con Gamex!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Grymt kul att se peppen flöda över! :D

Svar: Jaaaaaaaaaaa =D Så kul att dela med sig av allt ^^
Mlie-Redfield

2015-09-04 @ 19:13:27
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Men gud vilken rolig cosplay! Kommer bli så söt. Ska bli kul att följa dig och till slut se resultatet. Synd att vi inte ska till Gamex i Stockholm (blir lite för tajt in på japanresan) jag skulle vilja se den live :D Kul att cosplay peppen är igång igen.

Svar: Trist att ni inte kommer till Gamex, men förstår er =/ Jag märkte inte hur mycket jag har saknat skapar-delen av cosplay innan jag började med Isabelle.
Mlie-Redfield

2015-09-04 @ 21:40:27
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0