Jag har börjat spela: Phoenix Wright Ace Attorney, Trials and Tribulations~

(Varför ska alla speltitlar vara så himlans långa!?)
Jag klarade ut Professor Layton and the Curious Village för några veckor sedan, och jag tycker om att spela ett Ace Attoerney-spel efter att ha spelat Layton. Så nu har jag helt enkelt börjat spela Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations.
 
 
Jag har inte kommit så långt än, men jag vet ju vad jag har att vänta mig efter att ha klarat av de två första spelen i serien. De är ju så himla bra!
 
Vad spelar du just nu?
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Grymt! Kollade precis klart på en Let's Play av det spelet och, wow! Ska skaffa mig trilogin en dag. Och tänk, det ska komma en anime som är baserad på de tre första spelen! Lycka till! =D

Svar: De är så himla bra! Jaaaaaaa, ska bli så kul att se - hoppas den är bra! Tack, är ungefär halvvägs in i första fallet och har löst det redan. Ligger ett steg före spelet, haha!
Mlie-Redfield

2015-09-23 @ 19:48:08

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0