Jag har spelat: New Style Boutique~

Det spel som har överraskat mig mest hittills i år är New Style Boutique. Jag skrev för några månader sedan om att jag hade börjat spela det. Det har gått några veckor nu sedan jag klarade ut det, men jag kan ändå inte släppa det. Det är ju så himla roligt! Men nu kände jag att det var dags att faktiskt skriva blogginlägget om det.
 
 
I New Style Boutique får spelaren rollen som en ny assistent i en klädbutik. Ditt jobb blir att du ska välja ut kläder och outfits till kunderna baserat på deras personliga stil. Efter ett tag får du ta över butiken, och har nu rollen som manager. För att kunna sälja kläder gäller det att du tar turer då och då för att fylla på lagret med säsongens alla nyheter.
 
 
 
Du kan även tävla i stylist-kunskap, där du skickar din modell nerför catwalken iklädd en outfit baserat på ett särskilt tema. Av alla tävlingar som jag har varit med i har jag vunnit alla utom två. Det är minst sagt lätt att fastna i det här spelet! Efter att ha klarat av Beginner och Premier är din nästa utmaning Elite Contest, där bara de bästa stylisterna får tävla. Och efter att ha vunnit den?
 
 
 
Spelet är slut, men ändå inte.
 
 
Jag har haft så otroligt kul med det här spelet! Jag kommer med största sannolikhet fortsätta spela, men jag är klar med själva huvudstoryn. Men än finns det mycket att göra!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0